TRANSLATE TO:




Rada | Kila navíc?

24. května 2012 v 12:59 | Ver_Ona ~ |  prO tebe
Je tu skoro léto a máš kila navíc? To není až takový problém! Nesnáším drastické diety, při kterých se trestáš, nic nejíš, strkáš si lžičku do krku, tj. skoro Anorexie. K Anorexii jsem před dvěma roky neměla daleko, s kamarádkou sme se rozhodli zhubnout, ale pak už to šlo na mozek, mě naštěstí podchytili včas rodiče, ale ona byla potom v nemocnici na kapačkách, dávali jí tak nitrožilnou stravu, ale ona si je vytrhávala, byla už prostě uplně posedlá, skončila na "zvláštním oddělení," kde se o tyto lidi starají, ale to už je od tématu.

ST PRAVIDELNĚ 5x-6x denně!
- menší porce
- pauza mezi jídly by neměla být víc jak 2-3 hodiny ( Jestliže hladovíš dýl jak 3 hodinky, tělo začne šetřit energii a jakmile sníš první jídlo po takové době, přemění se na tuky)
Večeře!
K večeři si dej něco lehkého, je jedno jestli teplou formou nebo studenou. Obyčejný sýr, celozrnou housku a třeba rajče, nebo zelný salát, bílí jogurt s houskou, těstoviny s brokolicí atd.
PITÍ!
Za den je potřeba alespoň 2l vody do sebe nalít, při dietě nejlépe neperlivá voda, jemně perlivá si myslím ale také neuškodí, pro linie poděbradka s příchutí možná také ne, neslazený čaj. Hlavní je hodně pít!
Snídaně!
Ano, snídaně je důležitá, snídaní si dáváme první energii do těla! Je to náš start, dát si můžeš opět sýr, šunku s celozrným chlebem, jogurt, popřípadě i mléko bych doporučila, nějakou zeleninku nebo ovoce. Ke SVAČINCE - určitě ovoce!
OBĚD!
Je důležitý. Dej si jakkýkoliv plátek libového masa s přílohou a zeleninkou, rybu. 100% zapomeň na sladká, smažená, uzeninová jídla s limonádou, colou atd.
Chuť? No problem!
Když máš chuť nebo Tě honní mlsná, zajdi do ledničky, uždibni si kousek sýra, nebo se dojídej zeleninou, ovocem. Je to zdraví a určitě Ti to dodá více energie, jak nějaká sušenka.
POHYB!!!
Bez pohybu je těžké hubnout a proto vytáhni kamarádku a běžte si společně zaběhat, nebo zajděte do posilky ( mimochodem je se tam i na co podívat, že? :D ).
Zaběhat si na čerstvém vzduchu Ti i provětrá hlavu, můžete jít i do bazénu si zaplavat, vzít si brusle a jít si zabruslit, nebo kolo, je toho spousta. Hodinu před sportováním si dej třeba jablko, a pak zase hodinu po sportu třeba skleničku mléka!

Doufám, že Ti je jasný že tímhle neschodíš za týden? :D Chce to trpělivost, ale furt lepší než drastické diety! A prosím kopírovat se zdrojem!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jaký styl?

Barbie 7.6% (19)
Emo 13.7% (34)
Normální 12% (30)
Retro 8.8% (22)
Ten svůj :P 57.8% (144)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama